Ūdensaerobika

Vasaras piedāvājums Centrā POLLE. Visiem jūlijā iegādātiem jūlija vai augusta abonementiem  atlaidi 10%

 

Centra jaunajām klientēm pirmā izmēģinājuma nodarbība tikai 5,10 €

Ūdens aerobikas + zemūdens masāžas + kaskādes + saunas apmeklējumam 

Ūdens aerobika ir viens no efektīvākajiem aerobikas veidiem, kas palīdz atgūt veselību un zaudēt lieko svaru. Ūdens masāža neļauj muskuļos uzkrāties pienskābei, tāpēc pat pēc ļoti intensīviem treniņiem nav jūtamas muskuļu sāpes. Bez tam, nodarbības ūdenī ļauj noņemt slodzi no mugurkaula un, pievienojot īpašus vingrojumus, iespējams uzlabot stāju. Ūdens aerobika ir labākais tauku dedzinošais treniņa veids, tāpēc to noteikti var ieteikt cilvēkiem ar liekā svara problēmām.

Pateicoties unikālajām ūdens īpašībām, ūdens aerobikas laikā:

• nevar gūt traumas;

• netiek radīta lieka slodze locītavām un saitēm;

• ūdens pretestība rada papildus slodzi un tādējādi arī efektu;

• tiek radīts masāžas un limfodrenāžas efekts. 

Nodarbības notiek baseinā, kas ir speciāli piemērots ūdens aerobikai. Dziļums 1.2 – 1.4 m, ūdens temperatūra 27.5 C, turklāt baseinā tiek regulāri veiktas ūdens analīzes, lai pārliecinātos, ka ūdens kvalitāte ir atbilstoša Latvijas un Eiropas prasībām. 

Nodarbību komplekss ietver:

  • ūdens aerobikas nodarbība ar treneri – 45 minūtes;
  • zemūdens masāža un kaskāde – 15 minūtes;
  • atpūta saunā – 30 minūtes.

 

Centrs POLLE darbojas jau 24 gadu un jau veselus 22  gadus piedāvā ūdens aerobiku, , tāpēc vari nešaubīties, ka POLLE treneri ir gana pieredzējuši un profesionāli. Iepriecina arī tas, ka POLLE atrodas pašā Rīgas centrā, pavisam netālu no Brīvības pieminekļa. Centrā POLLE par klientu ērtību un komfortu rūpējas draudzīgs un profesionāls kolektīvs. 

JAUNS:    ŪDENS AEROBIKA GRŪTNIECĒM.

Kāpēc izvēlēties vingrošanu ūdenī?

Vingrošana ūdenī ir piemērota ikvienai topošajai māmiņai – gan tām, kuras ir jau iepriekš sportojušas, gan tām, kas to dara pirmo reizi, jo ūdens aerobikā grūtniecēm slodze nav liela. Ja viss ir kārtībā un māmiņa ir apmierināta, vingrot var līdz pat dzemdībām, kas būtu apgrūtinoši vingrojot uz sauszemes. 

Ūdens aerobika atvieglo dzemdības!

SĀC REGULĀRI VINGROT jau grūtniecības pirmajā trimestrī. Katra, pat zemas intensitātes fiziskā aktivitāte atvieglos dzemdības, un TAVS MAZULIS PASAULĒ NĀKS VIEGLĀK!

Grūtniecēm ir piemēroti baseini, kuros ir 28-30 grādu silts ūdens.